Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

apousia......


akouw fwnes ta bradua kai me 3upmane tromagmenh apo ta oneira mas......fovamai...fovamai polu.....to oneiro auto me exei egkloveisei,prospa8w na 3upnhsw alla den mporw.....opws kai den mporw na se exw edw twra...
mou eipan oti etsi 8a nai kalutera...etsi 8a proxwrhsw....etsi 8a eutixisw...alla ola malakies apodeixthkan giati tipota apo auta den egine....de mporei na ginei...afou leipeis...!!!
mou leipeis polu.....
akouw ta tragoudia pou mou xes afierwsei tote...kai xanomai se keines tis stigmes...gia na vre8w ligo konta sou...to tasaki gemise pali...to alkool teleiwse....den me noiazei ti 8a apoginw...ema8es oti eimai arrwsth???h oute auto se noiazei???
se parakalw...gurna eimaste ena emeis oi duo....pws mporeis???
sugnwmh....
nomiza oti 8a tan kalutera etsi,oti den 8a me ponouse toso....alla auto me skotwnnei...
den vriskw nohma na zw e3allou...teleiwse kai mazi tou ki egw...8a xa8w opws xa8hkes...
ponaw toso...
me rwtane ti kaneis???kai den 3erw ti na tous apanthsw...oute egw den 3ew ti kaneis...pws katanthsame etsi emeis....emeis pou legame oti 8a mastan gia mia zwh mazi....pws giname duo 3enoi twra???
asteri mou....
o ouranos skoteiniase pali kai fobamai...fobamai polu...den vriskw ton dromo na gurisw sthn agkalia sou....den to vlepw pou8ena...
ela na me pareis....emeina edw....se ekeinh thn stigmh,se keinh thn wra,se keina ta lepta..pou spu eipa <>....egw???pws mporesa??na skotwsw thn zwh mou??ela...alliws 8a pep8anw...se keines tis stigmes epanw....
sagapaw....

1 σχόλιο: