Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

se exasa kai exasa ta panta....

se auta egw ta matia....extiza kastra kai platia.....
kapote.............
.............tote..........
twra.......twra ti???????
me ena ¨antio¨ exasa olh mou thn zwh..... oi meres gemisan keno...ta bradua sto apoluto skotadi....ta matia mou sunexws dakrusmena......exasa ta panta....apla me ena antio......
me skotwnei.....den 8elw na dei3w ton pono mou pou einai xaragmenos sto proswpo mou kai marturei thn anagkh mou na se exw konta mou.....
leipeis omws.......kai leipoun ta panta.....
apo ekeinh thn mera exasa kai thn anagkh mou na 3espaw se mia kenh kolla xarti pou prepei na thn gemisw me eikones....omorfes dikes mas....alla se exasa kai exasa ki autes?ti na gra9w twra?to poso ponaw???ponawwwwwwwwww gamwto me trelainei olo auto...xanw ton eayto mou.....pou eisai zwh mou?
mou leipeis polu.....kai den exw dunameis na pale9w pleon...
apla gyrna....
se xreiazomai..... <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου