Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

mesa se mia stigmh.....


pws allazoun ola etsi.....me ena mhnuma...apla kai ta panta fenontai diaforetika....ta dakrua 3afnika stegnwnoun kai stamatane....h luph antika8istatai me thn xara.....o ponos me to gelio...ta matia gemizoun 3ana zwh.....
e3w kanei kruo kai egw niw8w na kaiw.....h kastoria apo mounth kai adiaforh apokta thn xamenh ths omorfia 3ana.....oi dromoi gemizoun an8rwpous...oi fwnes apoktoun dunamh....kai h zwh mou nohma....
fobh8hka polu authn thn fora nomiza pragmatika pws se exasa....pws htth8hkame apo ta la8oi mas....troma3a,espasa,ekla9a,ponesa alla shmera eisai edw...kai phra dunamh...akoma kai an aurio pali xa8eis...8a 3erw oti eisai alh8inos pleon,oti to diko mas paramu8i den htan mia 9eudais8hsh...htan ena oneiro...toso omorfo oso esu sthn zwh mou....oneiro pou egine pragmatikothta.....
kai magapaw shmera...
magapaw polu....
tipota den egine adika...tipota den efuge...apla stamathse gia ligo gia na mas enwsei akomh perissotero....
makari na mhn teleiwsei pote auto...kai makari na pragmatopoieisoume oles tis euxes mas...
8elw me auto na sou pw ena megalo euxaristw....
se euxaristw....
me mou 3anaxarises to gelio mou....kai thn zwh mou...zwh mou....
kai alh8eia pws diamorfwnontai etsi oi sxeseis twn an8rwpwn???ola mporoun na anatrapoun mesa se liga lepta....mporoun na sou sterhsoun kati pou mexri x8es htan sthn agkalia sou kai se kane eutixismenh........kai thn stigmh akoma pou eisai ena bhma ap to 8anato na sou 3anaxarisoun thn zwh.....!!!!euxomai na nai kalutera auth thn fora...kai na mhn 3anaxreiastei na pe8anw gia na er8eis na mou dwseis zwh......sagapaw... ♥

1 σχόλιο: